Administrare contabilă

Administrarea contabilă este activitatea ce are ca scop defalcarea cotelor de cheltuieli. Printre serviciile de administrare contabilă puse la dispoziție de către firma noastră se numără urmatoarele:
  1. Organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condițiile legii.
  2. Intocmirea listelor lunare de plată a cotelor de intreținere în conformitate cu reglementările legale în vigoare.
  3. Calcularea în regim centralizat a consumurilor de apă în urma citirilor realizate de către locatari / administrație.
  4. Plata la termen a facturilor emise de furnizori către Asociația de Proprietari.
  5. Centralizarea și actualizarea numărului de persoane din imobil pe baza informațiilor comunicate de către proprietari/ Comitet Executiv.
  6. Întocmirea și actualizarea permanentă a registrului de casă.
  7. Calcularea și încasarea penalizărilor conform reglementărilor legale în vigoare și sistemului aprobat de Adunarea Generală.
  8. Întocmirea statelor de plată, a declarațiilor fiscale și plata impozitelor și contribuțiilor pentru angajatii Asociației de Proprietari.
  9. Păstrarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment, Fond Reparații, Fond Penalizari și a oricăror alte fonduri stabilite, în concordanță cu legile în vigoare.
  10. Asigurarea accesului la arhivă și consultarea documentelor solicitate, de fiecare dată când este necesar.
Call Now Button