Administrare contabilă
Administrarea contabilă este activitatea ce are ca scop defalcarea cotelor de cheltuieli. Printre serviciile de administrare contabilă puse la dispoziție de către firma noastră se numără urmatoarele:
- Organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice, în condițiile legii.
- Intocmirea listelor lunare de plată a cotelor de intreținere în conformitate cu reglementările legale în vigoare.
- Calcularea în regim centralizat a consumurilor de apă în urma citirilor realizate de către locatari / administrație.
- Plata la termen a facturilor emise de furnizori către Asociația de Proprietari.
- Centralizarea și actualizarea numărului de persoane din imobil pe baza informațiilor comunicate de către proprietari/ Comitet Executiv.
- Întocmirea și actualizarea permanentă a registrului de casă.
- Calcularea și încasarea penalizărilor conform reglementărilor legale în vigoare și sistemului aprobat de Adunarea Generală.
- Întocmirea statelor de plată, a declarațiilor fiscale și plata impozitelor și contribuțiilor pentru angajatii Asociației de Proprietari.
- Păstrarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment, Fond Reparații, Fond Penalizari și a oricăror alte fonduri stabilite, în concordanță cu legile în vigoare.
- Asigurarea accesului la arhivă și consultarea documentelor solicitate, de fiecare dată când este necesar.
Call Now Button
GDPR | Cookie - Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale conform Regulamentul UE privind protectia generala a datelor ("GDPR").De acordNu sunt de acordGDPR