Administrare tehnică
În ceea ce privește administrarea tehnică, vom fi mereu prezenți pentru a interveni cu personal specializat în cazul apariției unor defecțiuni/probleme privind întreținerea/repararea/imbunătățirea spațiilor comune, dintre care enumerăm următoarele:
- Achiziționarea de diverse obiecte/bunuri pentru părțile comune (cutii poștale, aviziere, interfon, preșuri, extinctoare, plăcuțe adresă, lopeți zăpadă, material antiderapant, etc.) în funcție de necesitățile și de dorințele proprietarilor.
- Colaborarea cu firme specializate în instalații electrice, sanitare, gaz, în cazul apariției unor situații de urgență în vederea remedierii acestora cât mai rapid.
- Prezentarea și alegerea ofertelor furnizorilor de bunuri și servicii în vederea selectării ofertei care satisface cerințele de preț, durata de executie și calitatea împreună cu membrii Asociației de Proprietari.
- Supraveghează lucrările de reparații și participă la recepția acestora.