Administrare tehnică

În ceea ce privește administrarea tehnică, vom fi mereu prezenți pentru a interveni cu personal specializat în cazul apariției unor defecțiuni/probleme privind întreținerea/repararea/imbunătățirea spațiilor comune, dintre care enumerăm următoarele:
  1. Achiziționarea de diverse obiecte/bunuri pentru părțile comune (cutii poștale, aviziere, interfon, preșuri, extinctoare, plăcuțe adresă, lopeți zăpadă, material antiderapant, etc.) în funcție de necesitățile și de dorințele proprietarilor.
  2. Colaborarea cu firme specializate în instalații electrice, sanitare, gaz, în cazul apariției unor situații de urgență în vederea remedierii acestora cât mai rapid.
  3. Prezentarea și alegerea ofertelor furnizorilor de bunuri și servicii în vederea selectării ofertei care satisface cerințele de preț, durata de executie și calitatea împreună cu membrii Asociației de Proprietari.
  4. Supraveghează lucrările de reparații și participă la recepția acestora.
Call Now Button
Deschide chat
Cu ce te putem ajuta?
Buna
Cu ce te putem ajuta?